Følgeforskning
For at sikre at LEAPS leder til de ønskede resultater, observeres der under hele forløbet på forskellige områder, som vil vise tegn på succes undervejs og opnåelse af endelige slutmål, bl.a. større elevengagement, højere fagligt niveau generelt, og i særdeleshed i naturfagene, samt øget medarbejder- og forældretilfredshed.
LEAPS-skoler bryder (måske) med kedelig tendens
Hvilken effekt har det på elevernes skolegang at arbejde med LEAPS? Det ved følgeforskningsteamet fra Aalborg Universitet, der to gange årligt undersøger, hvordan udviklingen forløber.
Kom bag om forskningsdesignet
Kata Fonden har et tæt samarbejde med forskere fra Aalborg Universitet, som har ansvaret for dele af dataindsamling og efterfølgende analyse.
Publicerede forskningsrapporter
Den første årlige rapport fra følgeforskningen er nu publiceret. Rapporten er udarbejdet af Aalborg Universitet, og har fokus på Deeper Learning-kompetencer og øget elevengagement.
Nørre Havnegade 43 - 6400 Sønderborg
CVR: 29945179